Fail!!!

Har precis ätit Ballerinakex :S OCH det blev ingen träning idag. I seriously suck today!!!
Kan inte skylla på nåt heller även fast det varit rätt fullt upp idag. Jobbade 8-17, åkte direkt och hämta min bil, åkte och lämnade tillbaka den jag lånat i Brunflo. For till stallet och fixade åt båda hästarna. Var till Felicia och umgicks lite, (Ralf anmälde mig officiellt till NAR så nu ska jag tävla 8 juni, 15km löpning, 30km cykling och 15km cykling, I'm gonna die!) Sen åkte jag och hämtade Helena på flyget och vi babblade som vanligt så kl blev 23 och det var dags att äta (ska ju äta var 3e timme) och jag var dessutom svinhungrig. Hade med mig träningsväskan men höll på att hungra ihjäl så valde att åka hem.
Hade såklart kunnat stanna i stan och gått på gymmet iaf eller åkt dit ist för att åka till Felicia, eller klivit upp tidigt och tränat innan jobbet.
Det går inte att skylla på något utom att jag blev lat, lite omotiverad och helt enkelt valde att inte träna utan trycka i mig kex ist. Crap!!!!!
I morgon blir det dubbla träningspass plus ridning och förhoppningsvis en skidtur med Baileyz.
Och INGA kex!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0