Fantastisk dag!

Idag var jag med Andreas i laget och hans kompis Andreas (hehe, många Andreas) ut på Storsjön och åkte långfärdsskridskor. Fantastiskt underbart väder! Såna här dagar förstår jag inte hur man kan bo nån annanstans! Det är så mysigt att va ute och bara njuta av nuet.
Vi åkte 2 mil. Det var andra gången någonsin jag åkte långisar. Men denna gång hade jag såna som man sätter på sina egna kängor och dom sitter inte alla lika bra så det var jäkligt vingligt och när jag blev trött i fotlederna så blev d svinjobbigt för då fick jag verkligen fokusera på att spänna i varje skär. Puh! Satan va segt d gick sista kilometrarna när fotlederna vek sig stup i kvarten. Men det var det värt :)
Pictures!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0