Fitnessfighten.

Nu jävlar! Som så många andra har jag nu anmält mig till fitnessfighten. 1 Mars började det, men det var i fredags då vi hade 10årsjubileum med gymnasiet och dessutom kom jag på att jag skulle anmäla mig så sent så jag hann inte handla eller förbereda mig nåt innan. Sen på lördagen skulle jag och pappa ut och käka middag eftersom jag fyllt år så den dagen blidde oxå sisådär. Tänkte att jag börjar på riktigt på söndag! Söndagen vill jag dock inte tala om (sovit för mkt, ätit o tränat för dåligt). Men har iaf varit och storhandlat och planerat både träning och kost nu för dom 2 första veckorna.
Ska för min egen skull blogga varje dag om hur det går, både med mat, träning och sömn. Jag är rätt dålig på att sova bra. Antingen sover jag alldeles för mycket eller så sover jag på tok för lite.
Skärpning nu! I morgon kör vi 110%, pengarna och träningsresan ska bli mina!!!
 Min turkosa sportBH har rymt, hittar den inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0