Gårdagen.

Jahapp, igår sov jag längre än planerat och genast blir det ju skumt med maten. Man ska äta 6 ggr per dag vilket blir rätt ok om man börjar svintidigt. Käkar man frulle 7 blir d mellis 10, lunch 13, mellis 16, middag 19 o sista måltiden 22. MEN middag 19 o kvällsmål 22 är rätt sent för dom flesta. Och jag som väldigt väldigt sällan är uppe så jag äter frulle 7 får ju nå jävla konstiga mattider... Det är dock ok att äta med 2 timmars mellanrum om det behövs och man får skippa sista målet. Men ändå! Dygnet har för få timmar!!!
Jag lyckades iaf äta alla måltider utom det sista. O "middagen" blev kl 23.45 typ :S men då var jag inte så lockad av att käka kyckling och bulgurgrönsakswok så gjorde ett kvällsfikamål ist m mackor, skinka o te som blev samma kalorimängd som middagen skulle varit. Vet inte hur bra det blev men mat kändes för tungt.
Sen blev d natträning då jag inte hade hunnit köra mitt pass. Så mellan 1-2 studsade jag omkring hemma, körde styrkan oxå. Kanske inte d bästa man kan göra innan man ska sova och sen kliva upp 7 för att jobba... Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0