♥ Jamtland Cheer in our hearts ♥

Ikväll ska några ur laget vara med i en talangtävling som kommunen ordnar för dom som är mellan 13-20 år. Jag är ju som vi alla vet för gammal för att platsa in i den kategorin så jag ska bara stå på sidan och heja som faen! Dom kommer vara grymma och jag tror vi har en chans till finalplats och vinsterna i finalen är 5, 3 och 1000kr, inte så dumt om vi skulle vinna 5000 spänn! Vi gjorde om uppvisningsrutinen i måndags så den skulle passa 5st ist för 10. Det blev faktiskt riktigt bra med tanke på att vi bara hade ett par timmar att fixa till det på. Ibland blir man som impad av tjejerna.
Tog ett par bilder på gänget =) Alla var inte där dock.
JC.
 
Gillar den här hoppbilden, det var efter att vi hade tävlat vårt första RM i Malmö och kommit 4! av 9 lag =) Det var så sjukt fint väder hela helgen och vi brände oss när vi låg och solade dagen innan tävlingen. Stackars Julia hade brännblåsor på axlarna och hin skulle va bas i ett axelsittande :P
Nästa år ska vi tävla igen! Jag är så bitter att vi inte gjorde det i år...
RM i Malmö 2011.

Jag gillade att hoppa i Malmö ;)
Här är bron till Danmark i bakgrunden oxå.
 
 
DM och RM 2014, here we come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0