Spotlight.

Tävlingen gick inte som förväntat. Tjejerna skötte sig jättebra och med tanke på att vi ändrade progget i måndags och dom hade typ 2 timmar på sig att lära om så tyckte jag dom var grymma! Jag är faktiskt förvånad att vi inte gick vidare. Det var såklart en drös som sjöng och spela, sen var det nån som trollade och en tjej som körde akrobatik. Hon gick såklart vidare men hon var grym, hon är dessutom dotter till vår ordförande i föreningen. Jag försökte värva henne till laget ;) men hon skulle dra utomlands, damn! Hon körde flickis där på trägolvet och värsta snygga handståendet... Jag vill oxå kunna!!! När jag blir frisk så ska jag träna som fan på mitt handstående och stretcha min spagat. El stretcha kan jag såklart börja med nu ;) men stå på händer med förkylning = fy satan i gatan va ont i bihålorna.
Jag tyckte faktiskt vi skulle gått vidare, vi hade utstrålning och ett annorlunda tävlingsbidrag. Roligare att kolla på cheer än musik. Några var ju grymma och hade egenskrivna låtar men ändå, hallå cheer! Cheer är bäst! Folk som sjunger är så vanligt. Jaja. Bättre lycka nästa gång.
Vi tog iaf några bilder. Filmade oxå men det kommer upp sen för jag har inte filmen själv.
Billigaste fikat någonsin, 3 bakverk för 20 spänn, woop!

Väntar på resultat.

Helena showoff ;)

The gang: Karro, Sanna P, Sanna I, Helena/jag, Maja och Nadja =)
 
Nu laddar vi för matchen den 22/5!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0