Love at first sight ♥

Ojojoj! Gick igenom en massa gamla mail och hittade några mellan mig och min supercrush i Australien. Ooo vilka minnen som dök upp! ♥
Ett litet axplock av allt...
Från lilla mig:

"Hi my handsome canadian.
I cant stop thinking of you. I wish that i could be there in your arms. Oh fuck.. Im listening to a new cd and the song thats on now is Take my breath away. That just made me miss you even more..
I have to see you soon, this is killing me.. I should have stayed january.."

Och en del av hans svar...
"awwwwwwwwww, you are the sweetest thing i've met on my journeys.
anyway i miss you and can't stop wish and praying that you were here. i miss you tones, love dave   oh ya merry christmas sweetheart. "

Alltså, kärlek vid första ögonkastet kan ske och det skedde. Fy satan i gatan vad det slog till! Och fan fan FAN att jag inte stannade. Är det nåt jag ångrar här i livet så är det att jag inte stannade......... Jag var sååååååå nära att boka om hemresan och stanna bara för att få vara med honom. Suck.... Ibland är man extra korkad...


Kommentarer
Postat av: Niclas

Hej Jenny!
Fråga: Varför stannade du inte ? När hände detta ? Har du någon kontakt med honom ? Vad gör han idag ?
Det går ju så bra för dig i år, jag tänker på
- utbildningen på Marma i år (Bailarn och du)
- B-styrka mot AJB (Bailarn och du)
- Pistol skytte (Smulan och du)
- Instruktör på bodypump
Jag hoppas att det är din tur att hitta han med stort H, det är du värd. Lycka till med kärleken.
Kram Niclas

2014-08-19 @ 23:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0