Sömn.

Alltså det här med sömn... Inte min starka sida. Antingen sover jag alldeles för lite och då menar jag verkligen lite. Körde ett vaket pass på 40 timmar för nån vecka sen. Fullkomlig idioti!! ELLER så sover jag för mycket! Har inga problem att sova 12, 16 timmar. 
Men det måste bli en ändring om kroppen ska palla med. Har ju inga rutiner på sovtider heller. Kan lägga mig väldigt olika tider och kliva upp lika olika tider på dygnet. INTE bra! Det kommer ju mer och mer forskning på hur viktigt det är med sömn och på RÄTT tider av dygnet och rätt antal timmar så skärpning!

Och det här med träning, skärpning där med! Har sagt det X antal ggr nu.. "Ska börja mitt nya liv nu". Och hur har det gått? Nja, typ käpprätt....

Men just för tillfället så känner jag mig jävligt pepp på att styra upp det så nu kör vi! Ska bara sova nu i 7-8 timmar så jag är utvilad och kroppen får fixa allt den är gjord för att fixa när man sover sina timmar, på natten. Sen när jag vaknar blir det promenad med hundarna, frulle och sen en kvart Paolo! 💪
Let's do this! :) #hejamig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0