Ny bil.

Hittade 3 lösa kort som jag hade tänkt sätta ihop och rama in..
Det är från när jag var på Tasmanien -04 och här red vi på en superhärlig strand. Jag tar bilden så han på bilden det är Paul, en av dom andra 3 som var med. Det var jag, Cynthia, Paul och hans fru Karen. Rätt blåsig och kallt den dagen, men det gjorde inget! =)  


Idag var jag som sagt med mamma till stugan och staplade lite ved i regnet. Sen for vi till min morbror och fikade, trevligt!
Tog en massa knäppa bilder, som vanligt kan jag inte bete mig. =) 
Dagens outfit:P
Mina V-tecken syns inte för dom skitiga handskarna smälter in i bakgrunden, haha!

  
Lundhagsbrallerna, Windbreaker från Jämtlandsfjällens slädhundsklubb och så kängorna (som jag förövrigt sprang halva blanktjärnsrundan med) Haha. Oj! Icke att förglömma- Tigerahandskarna, så där lite lagom slitna och illaluktande, bla efter min och Kåres vurpa i Önsjön. :D Men pannbandet är fräscht och fint med blommor;)

Ni har väl sett dom där slynglarna av det motsatta könet som nyss tagit körkort och tycker dom är så jävla coola när dom kör runt på stan i sin BMW 320 med trasigt avgassystem så dom hörs över hela stan?
Nåt som är gemensamt för dom är iaf att dom måste ha stolen så långt bak det bara går så dom i princip ligger ner, varav högra armen nästan måste vara sträckt med axeln lite förhöjd och även en lutning på kroppen åt vänster för att dom ska nå fram till ratten, handen helst placerad på "kl 11.00" (ni kommer väl ihåg att man egentligen ska hålla "tio i två") Är man extra cool så hänger man även ut vänstra armågen (man "kråmar") lite genom fönstret (som givetvis är helt nedvevat eftersom att man poppar musik på allra högsta volym så alla verkligen ska höra att man kommer utifall dom inte hörde när man gasade så hela avgassystemet höll på att ramla av)
Jenny is imitating such a person in her new car:P

Här är posen man kör när man står still och försöker få den där fjortisbruden att hänga med på en tur:
(fast det ser mer ut som att jag håller på att mjölka en ko:S)

Sista bilden är på vrålåket! Rätt lik en BMW 320 måste jag säga. (Eller vad säger du "Brorsan"?) :P

En uppdatering vad gäller bilen:
Den är ju jävligt läcker och måste kosta massor, jag menar det är ju i princip samma modell som Wikners i Persåsen har;)

En bild på stugans utsikt när alla träd ligger slaktade på backen:


Näe nu är det slut på bilder! Nu vill jag bara tillägga att jag kan se på DVD på datorn tack vare Tommys eminenta datasupport via mobiltelefonen;)

Ps. Till Anna: kkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkooiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkiiiiiiiiiiii.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Puss på er!

//Jenzan the one and only. 

Ps2. Ser fram emot alla kommentarer som ni ska lämna nu!!!!;)





Kommentarer
Postat av: Behm

Haha säger bara en sak:

Klockrent! HAHA

2009-10-25 @ 22:45:22
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Bro´

Mjo.. rätt likt en 320 kanske, fast fräschare än den jag hade ;) puss på dig och hälsa mamsen!



Kråma på!

2009-10-25 @ 22:46:04
Postat av: Anna

HAHAHAHHAHAHHAHA, vafaan!

2009-10-25 @ 22:47:44
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: Virre

hahahahaha Du är rolig du Jenny =)

2009-10-25 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0