Besöksrekord;)

Japp här på bloggen, coolt! Men jag tänker inte berätta hur många det är, hehe!
Idag blev det (som vanligt ungefär) inte som jag hade tänkt mig. Hade så ont i huvudet och mådde kasst imorse sa jag tippade omkulle i soffan och däckade och sov o sov o sov.... Jävligt skönt men missade ju då min presentation:S
Ska maila arbetet till läraren iaf..

Sen var det cheerträning, hade planerat värsta styrke och konditonspasset men det hann vi inte med för att vi byggde så mycket (ja lite bitter är jag:P). Men det var kul och bygga, vi testade en ny grej och det gick ju rätt bra=)

Men eftersom jag inte blev svettig (som var min plan) så hängde jag med Michaela på gymmet och körde lite crosstrainer, där jävlar blev det svettigt värre, nice!

Nu har jag ont i halsen igen, hade det idag med:S Te med honung, pronto! Och NCIS♥ (Jag ska gå och lägga mig snart Michaela:P Bara liite NCIS först=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0