Det händer grejer i föreningen!

Idag innan träningen var jag och Anna och hämtade ut våra overaller till laget. Nu ska dom provas en sista gång, sen när allt är klart och alla är nöjda med storlekarna så ska vi skicka på tryck!!! :D Äntligen!
Här är den, kommer att bli tryck på bröstet med vårt namn och loggan på ryggen, nice.


Det kom 4 tjejer förbi på träningen och iaf 2 av dom var jätteintresserade. 3 av dom kommer och provar på torsdag, kul! =) Hoppas dom vill börja, vore skitbra för då kan vi köra igång ett nybörjarlag.

Efter träningen var jag på Golds på kostföreläsning, intressant men visste faktiskt det mesta=)
Lokalen var svinkall och trots leggings, jeans, linne och hoodie så frös jag. Michaela satt i linne! Efteråt var vi så frusna så vi satte oss i bastun, med kläderna på! Fan va skönt det va!
Näe nu ska jag ta och fixa nåt varmt att dricka. Sitter med kupévärmarn igång.
Förresten, efter kostsnacket var jag så hungrig så när jag kom hem så käka jag vitt bröd och en semla, härligt! Precis vad man borde stoppa i sig. Nyttigt nyttigt:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0