Dagen..

Mått kasst idag, var på skolan en sväng på eftermiddagen bara för att upptäcka att jag inte gillar kemi och har panik över att totalfaila på kursen....
Felicia kom hit med pizza till middag, lyxigt med middagssällskap. (O få middan serverad:P)
Sen tänkte jag åka på boxen men eftersom jag sagt till Fatima att jag skulle ringa när jag visste om jag kunde gå på boxen men senil som jag är glömt ringa så blev det förstås inget för hon hade bokat in annat...
Ville sen förra veckans trekant i box inte tränga mig på ett nytt par...
Var iof välbehövligt att vara hemma för nu har jag hunnit fixa lite av alla tusen saker jag skulle fixa.. Men är skittrött i huvudet efter att suttit framför den jävla datorn flera timmar:(
Ringde och sjöng "Ja må hon leva ja må hon leva jaa må hon leva uti hundrade år" i superspeedad version för min syster som fyller år idag. Hon erkände att jag sjunger finare än hon:P

Nu är jag skithungrig och ska fika, sen gå och lägga mig och bläddra igenom kemipapprena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0