Onsdag 20/1 2010.

Ja då var man hemma igen. Träningen gick bra, tycker jag. Hörde någon innan dom gick "träningen va skitjobbig idag" Moahaha! Jag plågade dom rejält där en sväng;) Fast jag var ju med själv så jag fick oxå kämpa men ME like! ;)
Sen gymmade jag lite, blev lite rodd eftersom crosstrainerna (kan man säga så) användes av några fotbollsspelare och när dom lämnade maskinerna torkade dom inte av dom, äckligt! Och jag städar inte efter andra så då hoppade jag på rodden...
Ps. En av dom 2 brukar stinka svett när han är där och gymmar. DET är riktigt deskasting (svengelska:P)
Iaf, blev bara 15 (el va d 20) på rodden sen blev det lite lår, vader och mage.

Sammanlagt 660 kcal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0