White Wedding.

Nu kanske nån av er började fundera på om jag helt plötsligt, otippat bara ska springa och gifta mig men så är inte fallet:P
Jag var på gymmet och kämpade på crosstrainern och tänkte en kort sekund att näe fan vad jobbigt MEN DÅ dök Billy Idol´s White Wedding upp i högtalarna och jäklar vilken fart jag fick. Den är så sjukt bra!
Cool liveversion:

"In the midnight hour she cries more, more, more!"
Rebel Yell:



På cheerträningen idag så byggde vi, haha vad roligt vi hade. Alla (i min grupp iaf) fick va i alla positioner=) Kollade aldrig dom andra:P
Galna bilder från träningen, jag o Anna gillar inte varann:P

Sara toppar=)

Fatima toppar=)

Hehe:

Ännu mer hehe:


620 Kcal

Efter träningarna blev det en semla;)
Nu blir det sova, kemi hela dagen i morgon, boring!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför står toppen på fel ben? Det där benet står man ju bara på när man ska upp i axelstående t ex.

2010-02-24 @ 13:34:37
Postat av: Jenny

Hallå där anonym. Kul att du hittat hit=)

Därför att vi tränade på Step up drill och då ska det vara så=) (enligt SCF cheernybörjarutbildning)

2010-02-24 @ 15:53:18
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är en förövning bara :) alltså inget som man kör på tävling, uppvisningar eller något.

2010-02-24 @ 15:58:33
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0