Träning.

Nu var det allt för längesen jag skrev nåt om träning. Har iof tränat på tok för lite sista tiden så jag har inte haft så mkt att skriva.
Men idag hade vi cheerträning då vi sprang i trappor och byggde. Laget fick göra situps och även armhävningar, jag skrev så jag var faktiskt inte med men jag tar igen det i morgon=)
Sen for jag och Fatima till gymmet och cyklade 30 min och körde lite styrka och stretch. Min plan var (är) ju att kunna gå ner i spagat och göra heelstretch innan mars är slut.. Hm, tror jag måste stretcha liiiite mera om jag ska klara det målet. Typ 5 timmar om dagen!

Hittade en gammal bild på mig från när vi bodde i Karlstad, jag längtar till sommaren och bad!
Hihi, jag (till vänster) och Jeanette någonstans i Karlstad:


Efter all träning for vi till Felicia och fikade och kollade på Hollywoodfruar, så roligt=)
Sen jag kom hem har jag sökt en drös jobb, hoppas jag får nåt av dom...
God natt på er, hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: sara

mitt mål går skitdåligt!!! jag kan inte sätta upp mål för jag struntar alltid i dom. typiskt mig! ska vi stretcha tillsammans? mycket roligare!

2010-03-16 @ 20:38:03
URL: http://sarakuhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0