Fullt ös medvetslös.

Vart ska jag börja... Vi tar det väl från början kanske...
* I morse mellan 8-12 så var jag och Anna på Storsjöskolan och körde cheerleading med 4 högstadieklasser.
* Sen käkade jag lunch med Felicia på Donken:P
* Sen hem och plugga in den nya dansen till Kidzen, städade lite oxå.
* Mellan 17-18 hade jag mina showkidz på Golds.
* 18-19 gick jag på ett asjobbigt cirkelpass.
* 20-22 var det cheerträning, vi körde värre uppvärming än vanligt, körde lite akro och byggde sen plågade jag dom med en massa styrka och sen blidde det stretch. Jag var faktiskt med på mycket av det själv, men stod ibland och gormade åt dom. Jag gillar att plåga folk, moahaha!;)
* Tvättar även en tvätt nu.

Har precis tryckt i mig mumsigt kvällsfika, keso, skinka, ägg, gurka, tomat och avocado, sjukt gott!

Ska nog avsluta kvällen med en välbehövlig dusch, en kopp te och ett avsnitt av Hellcats, i sängen;)

Enda negativa med denna dag är att hundarna inte fått gjort nåt kul:( Tar igen det i morgon med dubbelkul! Har köpt en apport så jag och Bailarn ska träna det. Zorbilorben ska jag klura ut nåt kul till oxå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0