Julskyltning.

Idag stod ju Jamtland Cheer på julskyltningen i stan. Det var runt -17 grader hela dagen. Det har nog aldrig varit så lite knallar och besökare någonsin vad jag kan minnas, trist. men vi sålde iaf lite grann och förhoppningsvis har någon fler fått upp ögonen för oss :D
Min kamera är ibland riktigt kass...






Jag var förbi Golds och hämtade min jacka och mössa som vi ska ha på skidskyttet, riktigt gosig jacka och supersöt mössa men den är ju ihålig! Jag kommer ju frysa öronen av mig, hur tänkte dom. Vi bor i Jämtland, hallå!
The look från höger.

Från vänster.

Framifrån.

Bakifrån.

Hmmm.


Nu är alla sidor med, jajamen.

Förresten, vi tog instruktörskort till Golds hemsida härom dagen, jag ansträngde mig som värsta Top Model bruden och posade hej vilt med flashiga hopp och rörelser. Väntar med spänning på när bilderna kommer upp. Jag förväntar mig att bli kontaktad av typ Sports Illustrated efter detta, för Damn! This gal can pose!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har alltid trott att det är en fördel att mössan Men hallå, hur hade du tänkt få ni huvudet i mössan om det inte är ihålig?!

2010-11-29 @ 08:59:59
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0