Träningsvärk.

Måste bara kasta in ett inlägg om träning. Var ju och hade cheer i torsdags, första träningen efter uppehållet. Vi pratade lite ang hösten och framtiden och sen testade vi att bygga. Det var ju ett tag sen vi byggde med Anna som topp plus att Michaela varit borta under sommaren. Jag måste säga att det gick bra, tog bara ett par ggr till vi satte en elevator direkt upp. Det sitter i. Och jag är glad att Michaela är tillbaka för vi basar så bra ihop, vi är ju typ exakt lika långa=)


Sen var jag på gymmet och körde ben, gick helt okej, körde på samma vikter som i våras på senaste passet jag gjorde. Har ju knappt gymmat sen dess! Tog inte i allt vad jag kunde, vill börja lite lugnare men jag har iaf träningsvärk vilket betyder att benen fick kämpa lite=)
Idag blir det tyvärr inget gym eftersom jag jobbar hela dagen och natten och inte iddes kliva upp 6 i morse för att träna (jag vet, latmask!) men i morgon blir det iaf!
Känns bra att börja komma igång igen, håller tummarna för att jag inte blir sjuk igen! Hade lite känning i halsen häromdagen (strax efter gymmet, som vanligt. Är jag allergisk mot stället eller??) men som tur var så gick det över :D

Nu ska jag nog gå och handla lite mat så jag inte behöver svälta:P

Hahahaha! Jag dör! Hittade denna gamla galna bild.
ENJOY :P


Kommentarer
Postat av: Michaela

vi är as bra!! och jag är glad att ni är glad att jag är tillbaka. har saknar er allihopa

2010-09-04 @ 13:45:50
URL: http://minzy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0