Trött igen.

Vaknade som sagt vid 6tiden och slutade 10. Åkte på Golds och tränade, blev en halvtimme på Crosstrainern sen drog vi och käkade lunch, jag och Andreas. Åkte hem och gick en timme med hundarna, sen pluggade jag in showkidzdanserna och hann chilla i soffan en snabbis medan kocken chefade i köket, kastade i mig maten och drog till Golds igen och dansade med barnen.
Passade på att träna lite själv men hann bara lite och rygg axlar, pyttelite, för sen pinnade ja ner på 2 timmars cheerträning. Jag blir så arg på att jag gör såna dumma små fel!!! Men jag ska träna för mig själv tills på söndag, då jäklar!
Nu har jag knaprat i mig grönsaker, keso och hårdbröd så nu är jag mätt och ska däcka framför NCIS sen sova!
Jobbar 7.00-22.00 i morgon :S

Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0