Mallgroda! :D

Idag på träningen tränade jag på handstående, har satt som mål att kunna stå i sommar och med denna fart kommer jag kick ass i sommar;)
För typ en månad sen så kunde jag inte stå utan pass och jag tordes absolut inte och nu jäklar stod jag flera sekunder själv! Happy happy happy!
Tänk att en sån liten sak kan göra en så glad:)
Klippte ut en bild ur filmen, ska lägga upp filmen i morgon.
Me, upp och ner som det ska va. Fast denna gång hänger jag inte i något;)


Har börjat om med One hundred pushupsgrejen nu oxå, få se om det går bättre denna gång. Med lite hjälp av Andreas som tvingar mig kanske jag lyckas;) Han ska oxå köra, lättare om man är två och kan peppa varann.
Började på v 2 denna gång. Så idag har jag kört:
14, 14, 10, 10 och 15. Med 60sek vila emellan. Dom sista var SJUKT tunga så dom blev på knä. Grrrrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0