Blåst!

Fasen vad det blåser ute! Det är typ storm. Rätt gött att sitta inne och plugga och dricka te då. Verkar ha fått en förkylning, den var iaf kvar när jag vakna i morse, suck!
Det var ju meningen att jag, Andreas, Olle och Fatima skulle till Åre och bo ons-fred, men det var så mkt annat som kom emellan så vi var tvungen att boka om och med tanke på min förkylning så var det ju bra tajmat. Hade vart tråkigt att suttit på hotellfrukosten och nyst, simmat runt i poolen och snorat... Hade kanske iof varit bra att sitta i en het bastu och svettas ut skiten!

Nu får jag nysa och snora på träningen ist, jag hade bokat in en av gymnasterna ikväll eftersom både jag och Fatima skulle va borta, men nu får jag va med själv oxå, vilket behövs. Gymnastik är inte min starka sida, tyvärr. Önskar det var det! men det är aldrig försent att börja säger dom.
Fast jag är rätt stolt över mig själv, har kommit över några rädslor jag haft förut. Bla vågade jag ju aldrig stå på händer förut om ingen höll i, och knappt ens då. Nu kan jag tom stå nån sekund själv:D Har haft stora problem med kullerbyttor för jag har blivit grymt illamående efter bara en, nu kan jag göra flera och jag mår inte ens illa! :D
Kan även stå på händer och fall över på rygg på matta, det vågade jag aldrig förut. Tränade med gymnasterna en gång och då fick vi springa, hoppa på en trampett för att landa på en tjockmatta som låg uppe på plintar, det var högt! Gymnasterna skulle göra volter, jag skulle göra kullerbytta. Körde några gånger och fegade men sen gjorde jag det! Yei!!!
Jag i min lilla kullerbytta, asstolt.

Putte gymnast, liiiite bättre än mig.

Kommentarer
Postat av: Tina

Undrar verkligen om du har några tips och trix beträffande kullerbyttor?? Jag blir fysiskt illamående av bara en enda. Skulle behöva lära mig eftersom jag börjat på judo med min lilla son... Tacksam för svar på mailen. Tina

2014-02-09 @ 10:13:28
Postat av: Tina

Undrar verkligen om du har några tips och trix beträffande kullerbyttor?? Jag blir fysiskt illamående av bara en enda. Skulle behöva lära mig eftersom jag börjat på judo med min lilla son... Tacksam för svar på mailen. Tina

2014-02-09 @ 10:14:56
Postat av: Tina

Undrar verkligen om du har några tips och trix beträffande kullerbyttor?? Jag blir fysiskt illamående av bara en enda. Skulle behöva lära mig eftersom jag börjat på judo med min lilla son... Tacksam för svar på mailen. Tina

2014-02-09 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0