Träning ♥

Hade ett MRLpass på Golds igår och jäklar! Jag tog i så jag skakade i benen och hade problem att gå ner för trappan efteråt. Love it! Härligt är att jag även har träningsvärk i rumpa och mage, woop woop! Dessutom var det en man som var på passet som tyckte passet var bra, "Jag gillar när det bränner och det gör det när du kör" Hell yeah! ;) Nästa termin tänker jag ha ett eget pass förutom att vikariera!
 
Älskar Burpees! Men man ska helst in med en armhävning där efter att man hoppat ut i plankan. Tyche je!
 
Men dåliga Burpees!!!
 
Nu ska jag snart ha 3 timmars gymnastik, ska nog va med så att jag verkligen känner hur jobbigt det är, så att jag kan plåga dom andra liiite til. Moahahaha!!!
Yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0